מתעניינים בלימודים ורוצים להתייעץ איתנו?

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

דיווח על תקלות

מרכז התמיכה במחלקת מערכות מידע משמש כמוקד תמיכה, סיוע ופתרון תקלות למשתמשי המחשב במכללה האקדמית עמק יזרעאל.
המרכז מתמחה בבעיות המחשוב ביחידות השונות, ובמידת הצורך משתף גורמים נוספים ממחלקת מערכות המידע.
מרכז תמיכת המחשוב שם דגש על פתרון בעיות הקשורות למוצרים המופיעים בסל שירותי התמיכה, ויעשה כל מאמץ להיענות לפניות המשתמשים בהקדם ולתת פתרון יעיל ככל האפשר.

  • בתקלות הקשורות לתחנת המידע יש לבחור בשדה "סוג פנייה" בערך  "ידיעון/אפליקציה".
  • בתקלות הקשורות במחשבי המכללה, או ציוד בכיתות יש לבחור בשדה "סוג פנייה" בערך ב"מחשוב כללי" ולציין בפנייה את שם התחנה (מדבקה המופיעה על מסך המחשב או על גבי מארז המחשב), מספר הכיתה, תאור התקלה, שם הפונה, חוג ומספר טלפון להתקשרות.

מרכז התמיכה פועל בימים א-ה בין השעות 08:00 עד 16:30.

תודה על עזרתכם.

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה
שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ, השאירו פרטים

WhatsApp chat