רוצה לקבל פרטים נוספים על לימודים איתנו?

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ טלפוני 1800-30-3000

שעות הפעילות: א'-ה'  8:00 – 16:00

Poll Everywhere – אינטראקציות מתקדמות

מידע על הכלי*:

כלי המאפשר למרצה ליצור מעורבות בקרב קהל הסטודנטים שלו על-ידי כך שמאפשר להם להשתתף בשאלות סקר, להביע דעה, לענות על שאלות ידע, להציג תגובה, לדרג נושאים ועוד, וכל זאת באופן אנונימי ובאמצעות הצבעה מהמחשב או ממכשירים ניידים.

כל התגובות (גם בכיתה עם מספר רב של משתתפים*) מוצגות באופן גרפי ומיידי. המרצה מקבל מידע על הידע/ההבנה/העמדות של הסטודנטים ויכול לנווט את השיעור/הדיון בהתאם.

ניתן להשתמש בכלי לאיסוף ידע רלוונטי / עמדות מהמשתתפים בתחילת הרצאה, תרגול הבנה של תכנים המוצגים במהלך הרצאה, הערכת רמת ההבנה במהלך או בסיום ההרצאה ועוד.

המערכת מאפשרת מגוון סוגי שאלות והצגת תוצאות המענה עליהן. להלן סוגי השאלות:

  • שאלות סגורות מסוג רב-ברירה (בדיקת ידע, בחירת עמדה מבין מספר עמדות מוצגות ועוד)
  • שאלות הכוללות בחירה (על-ידי הקלקה) של אזור בתמונה (למשל, בדיקה של ידע ויזואלי כמו למשל סימון על מפה, זיהוי של סיטואציות ועוד)
  • שאלות פתוחות שמאפשרות דירוג (דירוג אפשרויות – הסטודנט יכול לכתוב תגובה/הצעה וכן לדרג את התגובות/הצעות שכתבו חבריו)
  • שאלות פתוחות רגילות (פירוט מחשבות / עמדות מורכבות)
  • שאלות פתוחות מסוג "ענן מילים" (אסוציאציות – כל מילה שנכתבת יותר מפעם אחת, מקבלת בולטוּת על-פני המילים האחרות, וזה יכול לשמש בסיס לדיון)

*הגירסה החינמית של הכלי מאפשרת השתתפות של עד 40 משתתפים.

פתרונות אפשריים בכיתה גדולה יותר: ניתן לבקש מהסטודנטים להשיב בכמה מחזורים (למשל, בהתחלה החצי הראשון של הכיתה, ובהמשך – החצי השני), ניתן לבקש מהסטודנטים לעבוד (להצביע) בזוגות או שלישיות, ועוד.

**המידע על הכלי מתבסס על החומר שנלמד בסדנאות שהתקיימו על-ידי קרן עיני ביולי 2017 .

יתרונות הכלי

  • למידה פעילה:הסטודנטים לוקחים חלק פעיל בשיעור, מתן האפשרות לסטודנטים להשתתף ןלהגיב בזמן אמת מגבירה את המעורבות בשיעור, ויוצרת למידה פעילה ועניין בתוכן הנלמד.
  • שיקוף הידע:המרצה מקבל תמונה לגבי הידע/העמדות בזמן אמת ויכול לנתב את השיעור/הדיון בהתאם.
  • סקר עמדות: ניתן לבצע סקר עמדות בנושאים שעל הפרק ולקיים דיון בעקבות תוצאות הסקר.
  • שיפור התקשורת ורמת ההשתתפות:הכלי יכול לסייע בשיפור התקשורת בין המרצה לסטודנטים במהלך השיעור, ולעודד השתתפות גם של סטודנטים מופנמים, שבדרך כלל נמנעים מלהשתתף ו/או להביע דעה.
  • הכרות עם נושא חדש ובסיס לדיון: האפשרות של "ענן מילים" יכולה להיות בסיס טוב לפתיחת קורס או לפתיחת נושא (למשל, "מה הציפייה שלך מהקורס?", "מהי לדעתך פסיכולוגיה?")

קישורים

קישור לאתר החברהhttps://www.polleverywhere.com

קישור לסרטוני הדרכה באנגליתhttps://www.polleverywhere.com/videos

קישור למדריך למשתמש באנגליתhttps://www.polleverywhere.com/guides/presenter/getting-started

 

לסיוע נוסף ניתן לפנות לאורית שמיר בלדרמן  orits@yvc.ac.il

 

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ, השאירו פרטים

WhatsApp chat