רוצה לקבל פרטים נוספים על לימודים איתנו?

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ טלפוני 1800-30-3000

שעות הפעילות: א'-ה'  8:00 – 16:00

שאלות נפוצות

  • איך פותחים חשבון משתמש במכללה?
    לפתיחת חשבון משתמש יש למלא טופס “טופס – רישום עובד חדש במערכות מידע” ולשלוח אותו למרכזת החוג. -טופס שלא מולא ע”פ ההנחיות יוחזר לשולח.
  • חשבון אישי במכללה, למה אני צריך?
    החשבון האישי שלך במכללה האקדמית עמק יזרעאל מאפשר לך גישה אישית ופרטית לשירותי מידע שונים (דוא”ל, אתר תכנים/מרצה , כניסה למחשב) המיועדים רק לך. כדי להשתמש בחשבון האישי שלך את/ה צריך/ה לדעת את שם המשתמש והסיסמה שלך.
  • מהם אזורי הכיסוי של הרשת האלחוטית במכללה?
    בכל רחבי המכללה.
  • כיצד מתחברים עם מחשב נייד לרשת האלחוטית ברחבי המכללה?
    הרשת האלחוטית במכללה היא רשת ציבורית ונגישה לכולם. אין צורך בסיסמא על מנת להתחבר.
  • נרשמתי בעבר אבל אני לא מצליח להתחבר יותר?!
    בדוק את שם המשתמש והסיסמה ונסה שנית. הסיסמא הוזנה באופן שגוי 3 פעמים ברציפות – החשבון ינעל ל- 15 דק’. יכול להיות שמנהלי המערכת הקפיאו את חשבונך או הסירו אותו מן המערכת. לבדיקה יש לפנות למרכז התמיכה של המכללה 04-6423472. להחלפת הסיסמא יש לפנות למרכז התמיכה של המכללה 04-6423472.
שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ, השאירו פרטים

WhatsApp chat