רוצה לקבל פרטים נוספים על לימודים איתנו?

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ טלפוני 1800-30-3000

שעות הפעילות: א'-ה'  8:00 – 16:00

תקשורת דיגיטלית

ההתמחות בניהול תוכן Content Management)) מכשירה את הסטודנטים להשתלבות בייצור, הפקה וניהול של תכנים בסביבה דינאמית של פלטפורמות שידור, דיגיטל ומדיה חדשים ("ניו-מדיה"). הלימודים מתמקדים בתכני המדיה בדגש על רשתות חברתיות, עיתונאות מקוונת, ז'אנרים ותכנים בעידן הדיגיטלי. הסדנאות המעשיות מאפשרות להתנסות הלכה למעשה בהפקת התכנים וניהולם באולפנים (צילום, בימוי, עריכה והפקה) ובסביבה הדיגיטלית (פוטושופ, אנימציה אינטראקטיבית, חווית משתמש, ניהול רשתות חברתיות). לרשות הסטודנטים ציוד מתקדם וחדשני הכולל אולפן טלוויזיה, חדר בקרה, אולפני רדיו, מעבדות מחשבים וחדרי עריכה. צוות המרצים והמרצות המגיע מחברות תקשורת ודיגיטל, בשילוב הבוגרים והבוגרות הרבים שנמצאים כיום בשוק העבודה, מסייעים לסטודנטים להשתלב בעבודה עם סיום הלימודים כמנהלי תוכן, מנהלי מדיה חברתית, מנהלי קמפיינים, עורכי חדשות, כתבים, עורכים ומפיקים.

בוגרי ובוגרות ההתמחות משתלבים בהצלחה הן בתחום הדיגיטל בארגוני תקשורת והן בתפקידים החדשים שצמחו במחלקות הדיגיטל בארגונים מחוץ לתעשיית התקשורת.

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ, השאירו פרטים

WhatsApp chat