רוצה לקבל פרטים נוספים על לימודים איתנו?

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ טלפוני 1800-30-3000

שעות הפעילות: א'-ה'  8:00 – 16:00

סדנאות

סדנת תקשורת דיגיטלית

מטרת הסדנא להעמיק את הידע של משתתפי הסדנא ברזי האינטרנט, ולהקנות כלים יישומיים בסיסיים, ביניהם הפיכת האינטרנט לכלי עבודה לימודי ואמצעי לשיפור חיי היום-יום. בשל האופי הדינאמי של המדיום, תכני הסדנא יעודכנו לעתים מזומנות, מתוך שאיפה לאפשר התנסות עדכנית ורלוונטית מבחינה נושאית.  סדנא שנתית.

סדנת עיתונות

הסדנא נועדה להקנות מושגי יסוד בעבודה העיתונאית, תוך מתן דגש על העיתונות הכתובה אך עם התייחסות גם לעיתונאות רדיופונית, טלוויזיונית ואינטרנטית. נושאים מרכזיים בסדנא: (1) הדומה והשונה בין סוגי המדיה השונים (2) הטקסטים העיתונאיים (3) מערכות עיתונאיות בתוך העיתון (4) המקצועות העיתונאיים (5) העבודה העיתונאית (6) מגבלות פנימיות וחיצוניות על העבודה העיתונאית. חלק ניכר מהסדנא יוקדש לעבודה מעשית, בעיקר בשלושה תחומים: קשר של כתבים עם מקורות, כתיבת ידיעות חדשותיות, ועריכת ידיעות חדשותיות. סדנא שנתית.

סדנת רדיו

הסדנא נועדה להקנות למשתתפים ידע והבנה במושגי היסוד, הגישות והתנסות בתחום הרדיו. במסגרת הקורס, יחשפו המשתתפים לתהליך ההכנה ולהפקה בפועל של תוכניות רדיו, יתנסו בהכנת משדר רדיו בן שעה, תוך כדי מסע הכרות יצירתי והתנסות מעשית בתפקידים השונים והפעלת הציוד הדרושים להפקת תכנית רדיו. הלימוד ישלב תיאוריה ותרגול מעשי באולפני הרדיו.

סדנת צילום טלוויזיה 

הסדנא תקנה למשתתפים ידע בסיסי בצילום וידאו. במהלך הסדנא נכיר את המצלמה, נלמד מושגים בסיסים בשפת הקולנוע באמצעות ניתוח סרטים ונתנסה בצילום עלילתי ותיעודי.

סדנת עריכת הווידיאו

עם התעצמות חשיבותו ונוכחותו של הווידאו בכל אמצעי התקשורת הקיימים היום, היכרות והבנה של עולם עריכת הסרטים והטכנולוגיה המתקדמת סביבו, הינה בסיס והכרח לכל סטודנט לתקשורת. בסדנא יינתנו הכלים והיסודות לתיאוריה ומעשה בעריכת סרטים תוכנת  Premiere CC. הסטודנטים יחוו תהליך עריכת סרט שלם עד הבאה לשידור, תהליך אשר בתוכו מצויים גם טכניקות בעריכת פסקול, שימוש באפקטים וגרפיקה.

סדנת תקשורת צרכנית

מטרת הסדנא להקנות הבנה מעמיקה של מקצוע הפרסום. הסדנא תשלב לימוד חומר תיאורטי עם ניתוח אירועים פרסומיים ההופכים תיאוריה למציאות אקטואלית, עם תרגול והתנסות מעשית. נושאים עיקריים: (1) תפקיד הפרסום במערך השיווק, (2) פילוח שוק והתנהגות צרכנים, (3) בניית מותגים, (4) אסטרטגיות בידול בשוק תחרותי, (5) תרגום קריאטיבי לאסטרטגיה מותגית.

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ, השאירו פרטים

WhatsApp chat