מתעניינים בלימודים ורוצים להתייעץ איתנו?

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

דיקן הסטודנטים

דיקנית הסטודנטים: ד"ר מיכל מן

michalma@yvc.ac.il

טל': 04-6423421

בית הסטודנט, בניין 6, קומה 2, חדר 6223

 

משרד דיקן הסטודנטים הינו הרשות המרכזית במכללה, שמטרתה לסייע לסטודנט ללמוד ולסיים את לימודיו בהצלחה. המשרד פועל לרווחת הסטודנטים ומסייע בבעיות אישיות, אקדמיות וכלכליות, תוך עבודה משותפת עם הרשויות האקדמיות והמנהליות של המכללה ועם אגודת הסטודנטים. בנוסף, משרד דיקן הסטודנטים פועל מתוך מטרה להגביר המעורבות החברתית וגיבוש האחריות החברתית שבין האקדמיה והקהילה.

חזון

דקנט הסטודנטים שואף ליצור מרחב רב-מקצועי משותף, המייצר הזדמנות מיטבית לכל סטודנט להתפתחות אקדמית, רגשית, חברתית ותעסוקתית; מרחב המסייע להצמחת בוגרים רגישים חברתית ותרבותית, הפועלים למען ובתוך הקהילה.

מרכז מידע על שרותי הדקנאט

מטרתו לסייע לסטודנט לקבל את השרות שמבקש באופן מדויק:

> מידע על שירותים בדקנט

> הפניה לשירותים

> סיוע במילוי טפסים

> עזרה במיצוי זכויות

פתוח בימים א-ה'- בשעות 9:00-18:00

סטודנטים, מומלץ לפנות דרך תחנת המידע

טלפון- 04-6423449, במקרה ואין מענה הפניה עוברת לקולט הודעות אנושי ונחזור אליך בהקדם.

נציבות פניות סטודנטים

הנציבות לפניות הסטודנטים היא הרשות המוסמכת לטפל בבעיות הסטודנטים, שלא ניתן לענות עליהן במסגרת ההליכים המקובלים במכללה. דיקנית הסטודנטים משמשת כנציבת פניות הסטודנטים, ושואבת סמכותה מנשיא המכללה.

אל הנציבות זכאי לפנות כל סטודנט (למעט אם הוא הורחק מלימודים מטעמי משמעת) הסבור כי נגרם לו עוול אישי או קיפוח על ידי מרצה, עובד מנהלי, או כל רשות מרשויות המכללה, וזאת לאחר שמוצו כל ההליכים המקובלים. כמו כן, סטודנט רשאי לפנות לנציבה, על מנת להתייעץ עמה בדבר הגשת קבילה.

קבילה תוגש לנציבות פניות הסטודנטים בכתב ותפרט את המעשים, או המחדלים, שבגינם היא מוגשת. על הקובל לצרף כל מסמך המצוי בידיו ושיש לו נגיעה לנושא הקבילה. קבילה תוגש לא יותר מחמישה שבועות מהיום בו התרחשה הסיבה לקבילה. קבילה תוגש בכתב ובחתימתו של הקובל. במקרה ונשוא הקבילה הוא דיקנית הסטודנטים, או הנושא בתפקיד במשרד דיקן הסטודנטים, יש להפנות את הקבילה לנשיא המכללה.

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ, השאירו פרטים

WhatsApp chat