מתעניינים בלימודים ורוצים להתייעץ איתנו?

מידע לסטודנטים חדשים

להלן מידע כללי על שירותי המכללה ומידע שיסייע לך כסטודנט חדש.

קבלת סיסמה לסטודנטים חדשים
                Array
(
    [category] => 251
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
הדרכה בספרייה – חובה לשנה א'
                Array
(
    [category] => 251
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
ערוצי הקשר וקבלת מידע
                Array
(
    [category] => 251
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
סילבוסים ומהלכי שיעור
                Array
(
    [category] => 251
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
כיתות לימוד – תשפ"א
                Array
(
    [category] => 251
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                

רישום לקורסים ובניית המערכת לקראת השנה החדשה יחל בספטמבר. המידע המצורף כולל מועדי הרישום, מועדי דמו, מועדי כנסים והנחיות לרישום.

הנחיות רישום לקורסים ובניית מערכת שעות לשנה א' תשפ"א
                Array
(
    [category] => 312
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
רישום לקורסי אנגלית שנה א' תואר ראשון
                Array
(
    [category] => 312
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
הסבר ומועדי ימי דמו
                Array
(
    [category] => 312
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                

כל חוג ריכז עבורך את המידע החשוב להתחלת לימודיך.

סיעוד – תכנית 4 שנתית
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
סיעוד – הסבה
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
תקשורת
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
מערכות מידע
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
מדעי ההתנהגות
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
עבודה סוציאלית
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
כלכלה וניהול
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
יעוץ חינוכי – תואר שני
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
פסיכולוגיה חינוכית – תואר שני
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
מנהל מערכות בריאות תואר שני
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
מנהל מערכות בריאות אחיות
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
מנהל מערכות בריאות ניהולי
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
שירותי אנוש
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
רב תחומי במדעי החברה – חד חוגי
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
רב תחומי במדעי החברה – דו חוגי
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
גורן תקשורת חזותית
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                
רשימת הנושאים לחזרה במתמטיקה
                Array
(
    [category] => 250
    [show_update] => 
    [label] => 
    [layout] => 12
)
                

דקנט הסטודנטים שואף ליצור מרחב רב-מקצועי משותף, המייצר הזדמנות מיטבית לכל סטודנט להתפתחות אקדמית, רגשית, חברתית ותעסוקתית; מרחב המסייע להצמחת בוגרים רגישים חברתית ותרבותית, הפועלים למען ובתוך הקהילה.

מרכז מידע על שרותי הדקנאט מסייע לסטודנט לקבל את השרות הנדרש להם באופן מדויק:

מידע על שירותים בדקנט
הפניה לשירותים
סיוע במילוי טפסים
עזרה במיצוי זכויות

פתוח בימים א-ה'- בשעות 9:00-18:00

טלפון: 04-6423449/ מייל: moranb@yvc.ac.il

לכל שירותי הדקנט לחצו כאן

לצפייה בשנתוני החוגים הכוללים מידע אודות החוג, ההתמחויות והקורסים הנלמדים,
בלוח השנה האקדמי ובתקנון הלימודים לשנת הלימודים תשפ"א לחצו כאן

שאלות בנושאי רישום לקורסים ומערכת השעות

כמה נקודות זכות צריך ללמוד לתואר?

בתואר ראשון לומדים 120 נקודות זכות בשלוש שנים, או 160 נ"ז בארבע שנים בחוג לסיעוד.

איך אני יודע איזה קורסים אני לומד בכל שנה?

  1. באתר המכללה > סטודנטים> שנתונים> מופיעים קבצים עם הסבר של כל חוג לגבי תכנית הלימודים ומה לומדים בכל שנה.
  2. באתר המכללה> סטודנטים> מידע לסטודנטים חדשים> דפי מידע חוגיים. קובץ עם מידע לכל חוג.

איך נרשמים לקורסים ובונים מערכת?

יש להיכנס לתחנת המידע עם הקלדת תעודת זהות וסיסמא, לפי חלון הזמן שפורסם בתחנת מידע (חלון הזמן שלי). לעמוד על אתרי קורסים > חפש / הירשם לקורס > לבצע רישום > קוד הקורס … / לפי מערכת שעות

האם נרשמים לכל השנה מראש? כמה נקודות לומדים בשנה?

הרישום למערכת הוא שנתי ומראש לכל השנה לקורסים בסמסטר א' ובסמסטר ב'. בתוכניות שלומדים בהן סמסטר קיץ, גם לקורסי הקיץ נרשמים מראש.

למה אני צריך להירשם בשנה א'?

בשנה הראשונה, מרבית הקורסים נקבעים מראש עבור הסטודנט במערכת שלו ואינם ניתנים לשינוי.

לרוב הסטודנט צריך להירשם לקורסי אנגלית ובחלק מהחוגים משיב הרוח, בכפוף לתכנית הלימודים שמפורסמת בשנתון של החוג. כמו כן, מפורסמים באתר המכללה> סטודנטים> מידע לסטודנטים חדשים > דפי מידע חוגיים.

איך יודעים כיצד מבצעים רישום לקורסים ובניית מערכת?

  1. באתר המכללה > סטודנטים > מידע לסטודנטים חדשים> רישום לקורסים> הנחיות לרישום לקורסים.
  2. בדף הבית של המכללה תחת "מחשוב" < שירותי – IT לסטודנטים ניתן למצוא מדריך אינטראקטיבי המסביר את אופן הרישום לקורסים. 

מה קובע את שכר הלימוד השנתי שלי?

מערכת הלימודים שאת/ה בונה באינטרנט היא המערכת שלך ולפיה נקבע שכר הלימוד אותו תשלם/י. כל שינוי במערכת תקף רק אם הוא מופיע על גבי המערכת ונעשה בתקופות הרשמיות המוגדרות לכך.

מהי תקופת השינויים?

זהו פרק זמן קצר בתחילת כל סמסטר שבו עדיין ניתן לבצע שינויים, תוספות או ביטולים במערכת השעות. הודעה על תאריכי תקופת השינויים נשלחת ע"י מנהל הסטודנטים ובנוסף יופיע בתחנת המידע << בחלון הזמן שלי.

אם אני רוצה לתאם את המערכת שלי עם חבר/ה שמגיעים יחד למי פונים?

בקשה זאת אינה אפשרית ולא ניתן לאשר אותה. אם תרצה תוכל/י לפנות למרכזת החוג בשעות הקבלה או באמצעות תחנת המידע האישית לבירור הנושא.

האם ניתן להירשם לקורסים דרך האפליקציה?

הרישום לקורסים מתבצע אך ורק דרך תחנת המידע לסטודנט במחשב. ניתן להיכנס לאתר המכללה באמצעות הקישור באפליקציה.


שאלות בנושא שכר לימוד

האם חובה להעביר טופס הוראת קבע או להזין כרטיס אשראי?

כן. אחד התנאים להרכבת מערכת ולקליטת הסטודנט הינו העברת טופס הוראת קבע לחיוב דרך הבנק או הזנת פרטי כרטיס אשראי בתחנת מידע אישית.

בעיות פרטניות אישיות יש לפנות בכתב למדור שכר לימוד דרך פניה בתחנת המידע לסטודנט.

איך עושים הוראת קבע בבנק?

  • להיכנס לאתר האינטרנט של הבנק שלך. להיכנס לחשבונך האישי.
  1. למלא דרישה להוראת קבע. בבקשה יש להזין קוד המוסד -48341.
  2. את אישור הבנק יש לשלוח למדור שכר לימוד.

להוריד את הטופס < להחתים את הבנק לאישור ההרשאה < ולהחזיר את הטופס חתום על ידי הבנק למדור שכר לימוד.

יש לשים לב כי באישור הוראת הקבע מהבנק כתוב כי תקרת הסכום לחיוב היא ללא הגבלה וכי מועד פקיעת תוקף ההרשאה נשאר ריק.

איך עושים הוראת קבע בכרטיס אשראי?

תהליך רישום ההרשאה לחיוב בהוראת קבע בכרטיס אשראי:

תחנת מידע לסטודנט > מדור שכר לימוד ותשלומים > עדכון פרטי אשראי להו"ק > מעבר לאישור כרטיס בהוראת קבע > הזנת פרטי אשראי > עדכון פרטים.

לאן להעביר טופס הוראת קבע?

את הטפסים החתומים יש להעביר למדור שכר לימוד בפקס: 1534-6423510, דרך תחנת המידע לסטודנט  או למייל : sl@yvc.ac.il.

העברתי הו"ק ואינני רואה מערכת בתחנת מידע

תהליך עדכון קליטת טופס הוראת קבע לוקח מספר ימים כמו כן המערכת נפתחת לרישום לקורסים בתחנת המידע רק לאחר שבוצע חיוב לתשלום הראשון בהוראת הקבע בבנק או בכרטיס אשראי. ולאחר שתילת מערכת הלימודים ע"י מרכזת החוג. מדור שכר לימוד מחייב את הסטודנטים שהעבירו טופס הוראת קבע אחת לכמה ימים וזה איננו תהליך אוטומטי. אנא עקוב אחר פתיחת התפריטים בתחנת המידע.

העברתי הוראת קבע ואינני יכול להירשם לקורסים

תהליך עדכון קליטת טופס הוראת קבע מהבנק לוקח מספר ימים, כמו כן המערכת נפתחת לרישום לקורסים בתחנת המידע רק לאחר שבוצע חיוב לתשלום הראשון בהוראת הקבע בבנק או בכרטיס אשראי וזאת אם אין לסטודנט חובות משנים קודמות. מדור שכר לימוד מחייב את הסטודנטים שהזינו / העבירו טופס הוראת קבע אחת לכמה ימים וזה איננו תהליך אוטומטי. על כן, הסטודנטים מתבקשים להזין / להעביר את טופס הוראת הקבע הסטודנטים מתבקשים להעביר את טופס הוראת הקבע מידית עם קבלת הודעת הקבלה. יש לעקוב אחר פתיחת התפריטים בתחנת המידע לסטודנט. מי שמעביר באיחור התהליך מתעכב ומשפיע על האפשרות שלו להיכנס לרישום לקורסים במועד שנקבע. יש לעקוב אחר פתיחת התפריטים בתחנת המידע לסטודנט.

אני רוצה לשלם תשלום ראשון דרך הפיקדון לחיילים משוחררים

כל הסטודנטים בכל מקרה מתבקשים להעביר טופס הוראת קבע לחיוב דרך הבנק או הזנת פרטי כרטיס אשראי לחיוב באמצעות תחנת מידע האישית, גם מי שרוצה לשלם דרך הפיקדון. יש לפנות למדור שכר לימוד בפניה דרך תחנת המידע האישית ולבקש הפקת שובר לתשלום מהפיקדון. השובר ישלח למייל . יש לשלם את השובר באתר של הקרן לחיילים משוחררים > באזור  האישי , בטרם רישום לקורסים.

אם אני משלם דרך הפיקדון לחיילים משוחררים אני גם חייב להציג הוראת קבע?

כן. כל הסטודנטים בכל מקרה מתבקשים להעביר טופס הוראת קבע לחיוב דרך הבנק או הזנת פרטי כרטיס אשראי לחיוב באמצעות תחנת מידע האישית, גם מי שרוצה לשלם דרך הפיקדון

השלמה למלוא שכר הלימוד וקבלת הנחה

כל הסטודנטים מתבקשים להעביר טופס הוראת קבע לחיוב דרך הבנק או הזנת פרטי כרטיס אשראי לחיוב באמצעות תחנת מידע לסטודנט. מי שרוצה לשלם דרך הפיקדון: על מנת לקבל שובר תשלום ממדור שכר לימוד לצורך תשלום היתרה דרך הפיקדון, על הסטודנט לפנות דרך אתר המכללה> סטודנטים> שכר לימוד ותשלומים > למלא טופס בקשה להשלמת מלוא שכר הלימוד > למלא את הפרטים ובהערות לציין כי מבקש לשלם בשובר דרך הפיקדון. ניתן לכתוב בהערות את סכום הפיקדון הנותר לסטודנט על מנת שמדור שכר לימוד יפיק שובר עם הסכום המדויק. מי שרוצה להספיק לקבל את ההנחה בשיעור של 2.5% על תשלום מלוא שכר הלימוד (100% = 40 נ"ז) מראש עד 15.09.2020, יש  לפנות למדור שכר לימוד עד 07/09/2020. להלן הקישור לטופס הבקשה: https://bit.ly/2ZoLOaL


שאלות בנושא לימודי אנגלית ועברית

איך אני יודע מה הרמה שלי באנגלית?

בהודעת הקבלה שנשלחה אליך ממדור הרשמה מופיעה הרמה באנגלית אליה סווגת. רמה זו נקבעת עפ"י ציון מבחן אמיר/אמיר"ם או עפ"י ציון האנגלית בבחינה הפסיכומטרית.

ניתן לראות עותק מהודעת הקבלה בתחנת המידע. קורסי האנגלית לרוב הינם סמסטריאליים למעט רמתטרום בסיסי א' (כדי לעבור לרמה מתקדמת עליך לסיים בהצלחה את הרמה שלפניה. בעת הרישום

לקורסים יש להירשם לקורס בסמסטר א' וגם לסמסטר ב' (לקורס הבא בתור).

יש לי שאלה בנושא לימודי אנגלית או לימודי עברית , למי עליי לפנות?

ניתן לפנות ליחידה ללימודי -אנגלית ועברית בשעות הקבלה או דרך תחנת המידע: כניסה לתחנת המידע (ת.ז וסיסמא) >> הגשת פניה <<  פנייה כללית לחוג/מדור << יחידה לימודי אנגלית ועברית.


שאלות נוספות

פטור מקורסים על סמך לימודים קודמים:

יש להגיש למדור הרשמה וקבלת תלמידים גיליונות ציונים/ תעודות , מקור בלבד, לפני תחילת שנת הלימודים הראשונה.

מלגות, מעונות, פר"ח, לקות למידה, סיוע לימודי, בעיות אישיות וכ"ו

ניתן למצוא הסברים וטפסים להגשת מלגות, וכל מערך הסיוע לסטודנט באתר המכללה < סטודנטים < דיקן הסטודנטים.

קבלת אישורים רשמיים

ניתן להזמין אישורים לצורך מלגות / עבודה בתחנת המידע האישית. כניסה לתחנת המידע  <<  הגשת בקשה <<הזמנת מסמכים << בחירת האישור הרלוונטי. האישור נשלח תוך מס' דקות להודעות בתחנת המידע האישית.

כרטיס סטודנט

אגודת הסטודנטים של המכללה מנפיקה לסטודנטים, בכפוף לנהלים, כרטיס סטודנט המשמש ככרטיס זיהוי, כרטיס צילום וכרטיס קורא בספריה. כרטיס הסטודנט מעיד על חברות בארגון

הסטודנטים הארצי ומקנה הטבות והנחות רבות. בתחילת שנת הלימודים יחולקו כרטיסי הסטודנט על ידי אגודת הסטודנטים.

מי שטרם העביר תמונת פספורט למדור הרשמה מתבקש לעשות זאת בהקדם, או לחילופין ניתן להעלות תמונה בתחנת המידע,

הנך מתבקש להיכנס בהקדם לתחנת המידע לסטודנט < כללי< "עדכון תמונה" ולהעלות תמונת דרכון/ תמונת פנים ברורה ומתאימה.

לתשומת לבך, העלאת תוכן שאינו ראוי ו/או הולם ו/או שקרי כמובן ילווה בהגשת תלונה לרשויות המשמעת של המכללה. אחרת לא ניתן יהיה להנפיק עבורו את הכרטיס.

איך רוכשים תווי חניה?

תאריך תחילת רישום לרכישת תווי חניה והנחיות לשנה"ל תשפ"א יפורסמו בהמשך ע"י מדור שכר לימוד.