קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 בכיר

קורס הנהלת חשבונות

מנהלי החשבונות אחראים לספק מידע פיננסי מדויק ועדכני אודות עסק ע"י רישום מדויק וקפדני של הפעילות הפיננסית. המידע הפיננסי מגולם בדוחות הכספיים ומשמש את מנהלי הארגון והבעלים בתהליכי קבלת החלטות וכן לצורך דיווחים לרשויות המס. תכנית הלימודים בקורס הנהלת חשבונות משלבת פרקטיקום מורחב ומעמיק בהתאמה לדרישות המקצוע ולדרישות המעסיקים. התכנית נבנתה באופן שיאפשר השתלבות של בוגרי הקורס בשוק העבודה. במהלך הקורס רוכשים המשתתפים את המיומנויות הנדרשות בתפעול היומיומי של המערכות הממוחשבות הקיימות בממשק של ניהול החשבונות בארגון, מתרגלים פונקציות שונות בתוכנה להנהלת חשבונות, בתוכנה לחישוב שכר ובתוכנות תמך לעיבוד נתונים.

 

 

  •  בעלי השכלה של 12 שנות לימוד או תעודה של 11 שנות לימוד ועמידה בבחינת כניסה במתמטיקה ברמה של 12 שנות לימוד (מועמד שיש לו יחידת בגרות אחת לפחות במתמטיקה, יהיה פטור מבחינת כניסה).
  •  שליטה טובה בשפה העברית
  • מועמדים שאין ברשותם תעודת השכלה נדרשת, יוכלו כחלופה, להיבחן בבחינת רמה/ידע (במתמטיקה ועברית ברמה של 12 שנות לימוד) ב-"מכון לאמצעי הוראה" (מא"ה) של משרד העבודה בתל אביב.

316 שעות – 79 מפגשים.

יימסר בקרוב

חישובי פחת, הנהלת חשבונות חד צידית, קליטת נתונים, הזנת נתוני משכורת והפקת תלוש שכר, הפקה והדפסת מסמכים ופקודת שכר, רישום פקודת יומן, ניכוי מס ועוד.

מסיימי הקורס יקבלו תעודה מטעם האקדמית עמק יזרעאל ותעודה מטעם משרד העבודה.

    רוצה לקבל שיחה מיועץ.ת הלימודים שלנו?

    רוצה להתייעץ טלפונית? 04-6423552

    אפשר גם בווטסאפ