מתעניינים בלימודים ורוצים להתייעץ איתנו?

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

עדכונים לסטודנטים

סטודנטים יקרים שלום,

בשל מגפת הקורונה המצב אליו נקלענו אינו פשוט ומאתגר. כולנו מנסים יחד להתרגל אליו ולהתמודד עמו. אנו בטוחים כי יחד נצלח את המשימה.

מיום ההחלטה על למידה מרחוק, הודענו על שבוע התארגנות לסגל המרצים ולסטודנטים ואנו עדיין במהלכו. המרצים עושים כל שביכולתם להפעיל את המערכות ולהכניס אתכם לשגרת למידה.

אנו עושים מאמץ על מנת שהחל משבוע הבא נתחיל בשגרת הלמידה המקוונת.
הנחנו את המרצים לעדכן את הסטודנטים בקורס כיצד השיעור יתקיים ומתי.
אנא היאזרו בסבלנות רבה ועקבו אחר הודעות מהמרצים על אופן הלמידה בכל קורס בו אתם רשומים במערכת. במידה והמרצים טרם עדכנו לגבי הלמידה בשגרה זו, מומלץ לפנות אליהם דרך אתר הקורס.

תקופת השינויים במערכת: להזכירכם, תקופת השינויים דרך תחנת המידע תסתיים ביום ראשון הקרוב 22.3.20 בשעה 6:00 בבוקר.

בקשות למועדים חריגים וציונים: מדור בחינות ומזכירויות החוגים עובדים במתכונת מצומצמת. מרבית בחינות סמסטר א' תש"פ התקיימו וכל הציונים ייקלטו ויוקלדו. בחינות מועדי ב' שלא התקיימו, נודיע בהמשך על החלופה שתיקבע.

בקשות למועד חריג נקלטות ומטופלות. נכון לעתה, מועד אחרון להגשת בקשה דרך תחנת המידע 23.3.20.

שירות לסטודנטים:

הקמפוס סגור. צוות מצומצם עובד מהבית ונותן תמיכה. נשתדל להשיב לפונים בהקדם האפשרי.

פניות למזכירות החוג, למדור שכר לימוד, למדור בחינות, למנהל תלמידים:

ניתן לשלוח פניות דרך תחנת המידע לסטודנט.

ספריה:. פניות בדוא"ל askus@yvc.ac.il או WhatsApp 050-7828668.

דיקנט הסטודנטים:

מענה ייעוצי – לימודי ורגשי או כל שאלה אחרת – טל': 04-6423449.

תמיכה בלמידה מרחוק לסטודנטים מתקשיםnizarb@yvc.ac.il טל': 04-6423597.

 

אנו מבקשים מכל קהילת האקדמית עמק יזרעאל – אנא הקפידו על הנחיות משרד הבריאות: https://www.gov.il/he/departments/ministry_of_health

 

מייחלים לימים שקטים וטובים לכולנו,

מנהל תלמידים וכל צוות האקדמית עמק יזרעאל

שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

לייעוץ, השאירו פרטים

WhatsApp chat