מה קורה בבי"ס גורן

כרזות בנושא שדה תעופה בעמק יזרעאל

פרויקט כרזות המבוסס על דימויים וטקסטים מקוריים המעבירים את המסר ומביאים כל אחת זווית אחרת ומיוחדת למאבק המורכב הזה.

במסגרת קורס בתקשורת חזותית בהנחיית גוסטבו ישמח, נוצר שיתוף פעולה עם עמותת "לא לשדות התעופה בעמק" המנהלת את מטה המאבק בהקמת " נתב"ג 2" אשר פועל לביטול החלטת ממשלה הקוראת להקמת שדה תעופה בינלאומי משלים במרחב רמת דוד בעמק. הסטודנטים משנה ב' בגורן קיבלו מסרים אותם נדרשו להפוך לתוצרים קריאטיביים, תקשורתיים ומחאתיים כדי להעלות את המודעות לסכנות הכרוכות בהקמת "נתב"ג 2" בעמק. התוצאה היא פרויקט כרזות ייחודי המבוסס על דימויים וטקסטים מקוריים המעבירות את המסר ומביאות כל אחת זווית אחרת ומיוחדת למאבק המורכב הזה. הכרזות המוצגות עוסקות בהיבטים השונים ובהשלכות הכרוכות בהקמתו של נמל תעופה כזה ,למשל: בעיית עומסי התנועה החמורים בכבישים, זיהום אויר קשה, פגיעה אקולוגית במרחבים הירוקים של העמק, בחיות הטבע, בציפורים המקומיות ובנתיב נדידת הציפורים מעל ישראל, ברעש הבלתי נסבל, בפגיעה אמיתית בבריאות הציבור ועוד.

הכרזות של הפרוייקט הוצגו בחלל הכניסה של גורן במכללה האקדמית עמק יזרעאל ובנוסף, עלה לרשת מיניסייט ובו ניתן לצפות בהן ואף לדרג מהן הכרזות אשר בעיניך מעבירות את מסר העמותה בצורה נכונה ומשכנעת.
בית ספר גורן באקדמית עמק יזרעאל מכשיר מעצבים אקדמאים, אנשי תקשורת חזותית המשתלבים בתחום העיצוב,המיתוג, האינטראקטיב והפרסום במשרדים ובחברות הגדולות בתעשייה ומשפיעים על האופן בו אנו מתנהגים כבני אדם וצרכנים, לכן פרוייקט כזה אשר יש בו מעורבות חברתית וסביבתית קרובה ומיידית, חשוב מאוד בהכשרתם ככאלה.