שירותי IT לסגל

ייעודה של מחלקת מערכות המידע הוא לתכנן, להקים, לפתח ולתחזק את תשתיות המחשוב ומערכות המידע במכללה. כמו כן, ולהבטיח את זמינות, עדכניות ואבטחת משאבי המחשוב ומערכות המידע.
המחלקה תומכת בסגל האקדמי, המנהלי ובציבור הסטודנטים במכללה בכל הקשור לנושאי המחשוב, מערכות מידע וניהול הידע.

מטרות המחלקה

  • מתן פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו להנהלה קבלת החלטות מבוססות נתונים והקמת מערכי מדידה ובקרה ליחידות בארגון.
  • התייעלות באמצעות בחינה ומחשוב תהליכי עבודה ביחידות השונות במכללה.
  • הנגשה לרשת של כלל השירותים הקיימים במכללה עבור הסטודנטים.
  • מתן מתקנים ותשתית טכנולוגית איכותית שתאפשר לסגל האקדמי ולציבור הסטודנטים הוראה באיכות גבוהה וכן תמיכה במעבר ללימודים מקוונים ולמידה מרחוק.
  • זמינות גבוהה של משאבי המחשוב ושרות ברמה גבוהה לסגל המנהלי, האקדמי והסטודנטים.
  • מתן תמיכה, תשתית ושירותים טכנולוגיים לפעילויות המחקר והסימולציה הפועלים במכללה.

מרכז התמיכה

מרכז התמיכה במחלקת מערכות מידע משמש כמוקד תמיכה, סיוע ופתרון תקלות למשתמשי המחשב במכללה האקדמית עמק יזרעאל. המרכז מתמחה בבעיות המחשוב ביחידות השונות, ובמידת הצורך משתף גורמים נוספים ממחלקת מערכות המידע.

מרכז תמיכת המחשוב שם דגש על פתרון בעיות הקשורות למוצרים המופיעים בסל שירותי התמיכה, ויעשה כל מאמץ להיענות לפניות המשתמשים בהקדם ולתת פתרון יעיל ככל האפשר.

לפתיחת קריאת שירות יש ללחוץ על הקישור הבא – "פתיחת קריאת שירות"

מרכז התמיכה פועל בימים א-ה בין השעות 08:00 – 18:30 בטל' 04-6423472

    רוצה לקבל שיחה מיועץ.ת הלימודים שלנו?

    רוצה להתייעץ טלפונית? 8166*

    אפשר גם בווטסאפ